Google+ Sonsuzluğu Ararken...: Aşkın saçlardan ibaret olduğu günlerde...

5 Haziran 2013 Çarşamba

Aşkın saçlardan ibaret olduğu günlerde...

Susturamadım saatin tıklarını
Koyamadım son noktayı yazdıklarıma
Hükmedemedim kendime
İnandıramadım kendini gideceğine
Avutamadım bomboş ellerimi
Kalem tuttum, şiir yazdım... Ve daha neler !
Susturamadım haykırışlarımı
Koyamadım son gözyaşımı
Hükmedemedim kalbime
İnandıramadım kendimi gideceğine
Avutamadım, susturamadım
Bağladım ellerimi, kapattım
Gidişine yazamadım, veremedim anlam
Oysa, bağlamıştım hayallerimi sana
Koptu herşey, bitiyor kalemim
Uyku bastırdı, yorgunluk çöktü
İnanmıyor artık kalbim
Yaşamak ? ... İstemiyorum
Kapatıyorum gözlerimi, bakamıyorum
Ve sen gidiyorsun !
Artık koyuyorum son noktayı
Hayat.
Murat ŞERAS 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder